پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول(پلاک)

شادی روح 2600شهید دزفول صلوات

پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول(پلاک)

شادی روح 2600شهید دزفول صلوات

هشدار به مسئولان در خصوص حفظ خطوط قرمز نظام

زیر پا گذاشتن خطوط قرمز نظام در حضور فرماندار

«در موضوع جناح بندی های سیاسی همواره تأکید بر رفاقت و اُنس با یکدیگر است اما در برخی موارد هم مسئله متفاوت است و باید حتماً خطوط قرمز و خطوط فاصل رعایت شوند. مسئله فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان وزرا باید همانگونه که در جلسه رأی اعتماد خود بر فاصله گذاری با آن تأکید کردند، همچنان بر آن پایبند باشند.» این سخن ، دستور صریح رهبر معظم انقلاب است که مسئولان موظف به اطاعت هستند.

عده ای به بهانه گرامیداشت یاد دکتر شریعتی در دانشگاه آزاد گردهم  آمدند و سخنران مراسم یاد سران فتنه آمریکایی و اسرائیلی 88 را گرامی داشته اند و این در حالی است که فرماندار دزفول و برخی از اعضای شورای شهر در صف اول آن حاضر بودند و به خاطره این خط شکنی توسط سخنران مراسم - که تفکراتش بر همگان آشکار است - هیچگونه اعتراضی ننمودند و بدون هیچ اعتراضی تا پایان جلسه حاضر بودند.

فرماندار دزفول در این مدت نشان داده است که خیلی هم بی میل به حاشیه سازی برای شهرستان نیست .

تکلیف فتنه و فتنه گران مشخص است و اگر قرار است افرادی که پست دولتی و مسئولی در این شهرستان هستند خطوط قرمز نظام را زیر پا بگذارند نباید انتظار داشته باشند که دیگران ساکت بنشیند و نظارگر فتنه انگیزی و تجلیل از فتنه گرانی باشند که آبروی نظام را در اذهان جهانیان به سخره گرفتند و انگ تقلب را به پیشانی نظام اسلامی زدند، یقیناً این حرکات و حضور بویژه مسئولان رسمی در چنین جلساتی قابل تحمل برای ولایتمداران نخواهد بود.

حضور فرماندار که قرار است مجری انتخابات آتی مجلس باشد در چنین جلساتی با ترکیب مشخص نمی تواند وجهه ی خوبی داشته باشد.

یقیناً حزب الله به سبک برخی مسئولان ،محافظه کاری را در مسئله ایی که مقام معظم رهبری صراحتاً نظر داده  اند  رفتار نخواهد کرد.

دستگاههای مسئول نگذارند فضای شهر متشنج شود و در برابر زیر پا گذاشتن خطوط قرمز حساس باشند.

انصارحزب الله شهرستان دزفول 
تیرماه94

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.