پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول(پلاک)

شادی روح 2600شهید دزفول صلوات

پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول(پلاک)

شادی روح 2600شهید دزفول صلوات

آقای فرماندار شما هم آره؟!

فقط موافقین دولت حق تجمع دارند!

امروز اعلام شده بود که قرار است تجمعی مردمی تحت عنوان «زنجیر انسانی» در مقابل پایگاه چهارم شکاری دزفول برگزار شود. مراسمی که یک حرکت سمبلیک است و در دفاع از اقتدار نظام و پیروی از این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: «من اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نمی دهم » .

اما این حرکت مردمی که در بسیاری از شهر های مهم کشور برگزار شده است با موضع تند فرمانداری دزفول مواجه شده است . فرماندار تهدید کرده است که با تجمع کنندگان برخورد قانونی می شود و دفتر سیاسی و انتظامی فرمانداری دزفول نیز برای اولین بار در طول اینهمه سال ،بیانیه ایی صادر کرد و از مردم خواست تا در این مراسم نیایند که اگر بیاند با آنها برخورد می شود!!

این شدت برخورد فرمانداری دزفول که رئیس آن تاکنون بارها دم از آزادی بیان می زد و در تجمعی مثل مرگ پاشایی که اتفاقاً غیر قانونی هم بود حاضر شده بود - و یا در خصوص برگزاری کنسرت موسیقی همه ی همت خود را صرف برگزاریش کرد و حتی شخصاً با مخالفان کنسرت به مذاکره نشست اما به یکباره برای این برنامه مردمی که در دفاع از فعالیتهای هسته ای و نیز حمایت از تیم مذاکره کننده است و مهم تر انجام بیعت با سخن رهبری انقلاب است ، اینگونه شمشیر از رو می بندند و برگزار کنندگان را تهدید می کند!! (این روش مرسوم دولت تدبیر با مخالفان خود می باشد)

فرماندار در مصاحبه ایی اعلام کرده است « این برنامه خلاف قانون است و می تواند منجر به تشنج شده و مشکلاتی درست بکند؛ اگر خدایی نکرده حادثه ایی رخ داد، چه کسی یا افرادی مسئولیتش را بر عهده میگیرد؟»

آقای فرماندار تشنج با چه کسی؟ کدام ایرانی غیرتمند حاضر است تا اسرار نظام بر ملا شود؟ کدام ایرانی غیرتمندی چه اصلاح طلب و اصولگرا حاضر است که دشمن از همه اماکن آنها بازدید نماید؟!این تجمعات باعث بالابردن قدرت چانه زنی تیم مذاکره کننده می شود و نه باعث تضعیف.

آقای آصفی بفرمایید چرا رهبری فرمودند: «من اجازه نمی دهم!» چرا نگفتند «ما اجازه نمی دهیم» ؟! چرا عضو ارشد تیم مذاکره کننده بلافاصله بعد از سخنان رهبری گفتند بازرسی ها مدیریت شده است؟! رهبری با اساس بازرسی مخالف هستند و نگرانند.

آقای آصفی ، در توجیه مخالفت خود با تجمع گفته است:«به لطف خداوند کار مذاکرات تحت نظر مقام معظم رهبری در عالی ترین شکل ممکن خود پیش میرود و اگر خدایی نکرده شرایطی پیش بیاید و یا آقا دستور بفرمایند همه گوش به فرمان هستیم» . جهت اطلاع آقای فرماندار باید عرض شود این تجمع با سخنان رهبری هیچ تعارضی ندارد. البته بهتر است که ایشان به این نکته توجه کنند که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به دولت سفارش اکید کرد که حرف منتقدین را گوش داده و برای مردم ابهام زدایی کنند و یا معظم له فرمودند: دولت فکت شیت ایرانی را صادر کند. اما متاسفانه دولت خود را به بی خیالی زده است و مانند فرماندار دزفول همه را تهدید می کنند! اینهم نمونه هایی از تدبیر آقایان است.

البته به آقای آصفی توصیه می کنیم که اگر واقعاً گوش به فرمان رهبری هستید بروید سخنان رهبری را در خصوص فتنه و سران فتنه را مطالعه کنید تا خدای ناکرده دچار نفاق نشوید و در برخی از محافل دانشگاهی از سران فتنه حمایت نکنید.
یقیناً جوانان حزب اللهی معتقد و پایبند به قانون بوده و هستند.اشکال ندارد بگذار آقایان بیشتر آن طرفی غش کنند! غمی نیست این نیز بگذرد.
انصارحزب الله شهرستان دزفول
94/3/28

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.