پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول(پلاک)

شادی روح 2600شهید دزفول صلوات

پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول(پلاک)

شادی روح 2600شهید دزفول صلوات

نشریه پلاک از سال 1379 تقریبا بصورت هفتگی در نمازجمعه دزفول و برخی ادارات شهرستان توزیع می شود

نشریه پلاک شماره 365


تاریخ انتشار1394/3/29



*
گذرمان به شهر همسایه یعنی اندیمشک افتاد، صحنه ایی توجه ما را جلب کرد. نصب تصویر شهدای بزرگوار آن شهر در کلیه ی ورودی ها آن ، و نکته مهم تر آنکه در کنار سرداران شهید این شهر تصاویر کودکان شهید و نیز شهدایی که در حملات هوایی به شهادت رسیده اند نیز به چشم می خورد . این اقدام - یعنی نصب تصاویر همه ی شهدای شهر- بسیار قابل تقدیر بود.این تصاویر بهانه ایی شد که به شهر خودمان نیم نگاهی بنماییم . جاده دزفول - اندیمشک بنام سرداران نامگذاری شد و چند وقتی تصاویر شهدا در این مسیر با پی گیری شورای شهر وقت نصب گردید که بعد از مدتی تصاویر خراب شد و دیگر کسی و نهادی به فکر تعمیر و نصب مجدد آنها نشد. اکنون تعدادی تصاویر شهید و رنگ و رو رفته در این بلوار نصب است . در تصاویر شهدا که در داخل شهر نیز نصب است تصویری از شهدای مبارز انقلاب دیده نمی شود. در ورودیهای دیگر شهر هم که تابلویی از شهدا نیست. به هرحال انتظار است که شورای شهر که اغلب آنها از رزمندگان هستند قدری با انگیزه تر در این خصوص اقدام کنند. دستگاههای مسئول دیگر نیز به این نکته بد نیست که توجه نمایند.

* شاید شما نیز احیاناً گذرتان به اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول افتاده باشد؛ محوطه داخلی جلوی آن از نظافت خوبی برخوردار نیست در راهروها نیز شاهد برخی از کثیفی ها می شوید ، صحنه هایی که دیدنشان در مکانی که باید مظهر نظافت باشد اصلاً زیبا نیست. نیاز است مسئولان امر در خصوص نظافت بیشتر دقت نمایند. مشکل سرمایش بیمارستان که اکنون برای مراجعه کنندگان امری عادی شده است. که این نکات در کنار اینهمه خدمات بیمارستان قدری کارهای دیگر را تحت الشعاع قرار می دهد.

* با اینکه هنوز زمان زیادی تا انتخابات مجلس باقی است، شنیده ها از فعالیتهای سیاسی برخی افراد جهت حضور در انتخابات حکایت دارد.نشستهای گوناگونی در دزفول برقرار شده است. برخی گروههای خلق الساعه نیز جهت فعالیت در انتخابات نیز از هم اکنون در حال شکل گیری هستند ؛ گروههایی که فقط در ایام انتخابات ظهور و بروز دارند و بعد از انتخابات حتی اگر کاندیداهای مورد نظر آنها نیز انتخاب شود ،دیگر خبری از آنها در تحولات شهر نیست و حتی حاضر به ارزیابی کاندید منتخب خود نیستند؛گروههایی که سعی می کنند با چراغ خاموش حرکت کنند و حاضر نیستند تا آخرین روز اعضای خود را لو بدهند، هدفشان فقط معرفی یک نفر برای انتخابات است و بعد از انتخاب دیگر کاری با آن ندارند. اخیراً گروهی تحت عنوان "وفاق" جلساتی را برگزار کرده است که هدفشان معرفی شخصی توانمند برای انتخابات آتی است، البته آنطور که از جلسات این جمع شنیده شده است ، نگاهی ناسیونالیستی بر آنها حاکم است ،یعنی تاکیدشان بر این است که فرد معرفی شده از این جمع یک دزفولی صددرصد باشد!! البته در آخرین جلسه این گروهها برخی از اعضا با این تفکر مخالفت کرده و عنوان کرده اند هدف معرفی نیرویی توانمند با ملاکهایی ارزشی است .گروهی دیگر نیز در تلاش هستند تا بار دیگر آقای آوایی را به صحنه بیاورند و گروهی نیز امیدشان به حضور دوایی شهردار سابق است ،تلاش داریم در پلاک اخبار انتخاباتی را در حد توان انعکاس دهیم.

*روز چهارشنبه ۲۷خرداد اعلام شده بود که قرار است تجمعی مردمی تحت عنوان «زنجیر انسانی» در مقابل پایگاه چهارم شکاری دزفول برگزار شود. مراسمی که یک حرکت سمبلیک است و در دفاع از اقتدار نظام و پیروی از این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: «من اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نمی دهم » .اما این حرکت مردمی که در بسیاری از شهر های مهم کشور برگزار شده است با موضع تند فرمانداری دزفول مواجه شده است . فرماندار تهدید کرده است که با تجمع کنندگان برخورد قانونی می شود و دفتر سیاسی و انتظامی فرمانداری دزفول نیز برای اولین بار در طول اینهمه سال ،بیانیه ایی صادر کرد و از مردم خواست تا در این مراسم نیایند که اگر بیاند با آنها برخورد می شود!! این شدت برخورد فرمانداری دزفول که رئیس آن تاکنون بارها دم از آزادی بیان می زد و در تجمعی مثل مرگ پاشایی که اتفاقاً غیر قانونی هم بود حاضر شده بود - و یا در خصوص برگزاری کنسرت موسیقی همه ی همت خود را صرف برگزاریش کرد و حتی شخصاً با مخالفان کنسرت به مذاکره نشست اما به یکباره برای این برنامه مردمی که در دفاع از فعالیتهای هسته ای و نیز حمایت از تیم مذاکره کننده است و مهم تر انجام بیعت با سخن رهبری انقلاب است ، اینگونه شمشیر از رو می بندند و برگزار کنندگان را تهدید می کند!! (این روش مرسوم دولت تدبیر با مخالفان خود می باشد)فرماندار در مصاحبه ایی اعلام کرده است « این برنامه خلاف قانون است و می تواند منجر به تشنج شده و مشکلاتی درست بکند؛ اگر خدایی نکرده حادثه ایی رخ داد، چه کسی یا افرادی مسئولیتش را بر عهده میگیرد؟» آقای فرماندار تشنج با چه کسی؟ کدام ایرانی غیرتمند حاضر است تا اسرار نظام بر ملا شود؟ کدام ایرانی غیرتمندی چه اصلاح طلب و اصولگرا حاضر است که دشمن از همه اماکن آنها بازدید نماید؟!این تجمعات باعث بالابردن قدرت چانه زنی تیم مذاکره کننده می شود و نه باعث تضعیف. آقای آصفی بفرمایید چرا رهبری فرمودند: «من اجازه نمی دهم!» چرا نگفتند «ما اجازه نمی دهیم» ؟! چرا عضو ارشد تیم مذاکره کننده بلافاصله بعد از سخنان رهبرگفتند بازرسی ها مدیریت شده است؟! رهبری با اساس بازرسی مخالف هستند و نگرانند.آقای آصفی ، در توجیه مخالفت خود با تجمع گفته است:«به لطف خداوند کار مذاکرات تحت نظر مقام معظم رهبری در عالی ترین شکل ممکن خود پیش میرود و اگر خدایی نکرده شرایطی پیش بیاید و یا آقا دستور بفرمایند همه گوش به فرمان هستیم» . جهت اطلاع آقای فرماندار باید عرض شود این تجمع با سخنان رهبری هیچ تعارضی ندارد. البته بهتر است که ایشان به این نکته توجه کنند که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به دولت سفارش اکید کرد که حرف منتقدین را گوش داده و برای مردم ابهام زدایی کنند و یا معظم له فرمودند: دولت فکت شیت ایرانی را صادر کند. اما متاسفانه دولت خود را به بی خیالی زده است و مانند فرماندار دزفول همه را تهدید می کنند! اینهم نمونه هایی از تدبیر آقایان است.البته به آقای آصفی توصیه می کنیم که اگر واقعاً گوش به فرمان رهبری هستید بروید سخنان رهبری را در خصوص فتنه و سران فتنه را مطالعه کنید تا خدای ناکرده دچار نفاق نشوید و در برخی از محافل دانشگاهی از سران فتنه حمایت نکنید.یقیناً جوانان حزب اللهی معتقد و پایبند به قانون بوده و هستند.اشکال ندارد بگذار آقایان بیشتر آن طرفی غش کنند! غمی نیست این نیز بگذرد.

* روز پنج شنبه ۲۸خرداد حوالی ساعت ۳۰/۱۱ در دزفول: لوله ترکید، میدان مثلث زیر آب رفت ،گفتن شاه لوله بوده است ، کل میدان زیرآب رفت.ماموران بلافاصله دست به کار شدند و آب را قطع کردند و وضعیت سرو سامان گرفت.
جارچی: بابا اگر تحریم نبودیم که لوله ترکیده نمی شد ، بابا آبمان به ۵+۱بسته است.نگذارید بترکه. ممکن است بگند می خواهیم از لوله ترکیده شده بازدید کنیم آنوقت چه کار کنیم؟! نذارید عموحسن ناراحت بشه.

* ذاکر اهل بیت(ع) گفت: امروز جیب مردم خالی نیست، بلکه پُر از عکس‌های شهید احمدی روشن و وصیت‌نامه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس است.سعید حدادیان در حاشیه مراسم تشییع پیکر ۱۷۵شهید غواص و ۱۰۰ شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس گفت: زمانی که مقام معظم رهبری صحبت کردند، بدن این شهدای عزیز و بلند مرتبه به نشانه لبیک به ندای رهبری به تغزل در آمد. مداح اهل بیت(ع) اظهار داشت: همه مسئولان کشور بدانند امروز جیب مردم خالی نیست، بلکه پر است از عکس شهید احمدی روشن و وصیت‌نامه شهدا گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس است.


* دکتر زاکانی نماینده تهران در مجلس در گفتگو با مهر، با اشاره به شرایط حساس کنونی و مذاکرات هسته ای ایران و غرب گفت: حرف کسانی که معتقدند چون مقام معظم رهبری حاضر هستند، بنابراین دیگران هیچ وظیفه ای ندارند، تخدیرکننده است و از این جهت آسیب‌زننده است که هر کسی در هر جایگاه و مسئولیتی که هست، دچار غفلت نسبت به وظایف خود می‌شود. این نگرانی هم که یک جریان تحمیل‌گر بتواند چیزی را به نظام و رهبری تحمیل کند، با توجه به شرایط جامعه اسلامی و ویژگی های ممتاز موجود در متن جامعه و بصیرت آحاد مردم و نیز جایگاه بالا و ایستادگی مقام معظم رهبری بر موضع حق، شدنی نیست.امیدواریم، بتوانیم در این مقطع زمانی به وظایف خود به خوبی عمل کنیم و مشکلی هم پیش نیاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.